środa, 5 września 2012

zaOPIekuj się mną, czyli: dostałam spadek!






❤❤❤

Zdjęcia z bliska i pierwsze spadkowe-o.p.i-love już wkrótce :)

Większość tych smakołyków to OPI-miniaturki na których nie ma nazw, więc pokazując lakiery z bliska nie będę w stanie podać Wam wszystkich kolorów, bo po prostu nie są opisane. Jeśli jednak ujrzycie wśród buteleczek znane Wam odcienie, to bardzo proszę o uświadomienie na przyszłość :) 

edit: kolory maluchów mam już opisane dzięki podpowiedzi Greatdee :)


❤❤❤



44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. po wizażystce, która cierpi na nadmiar :)

      Usuń
    2. Szkoda, że ja nie mam takich znajomych ;)
      ZaOPIekowałabym się nimi czule..

      Usuń
    3. zapisuję się w kolejce po spadek po Tobie :D

      Usuń
    4. ma się rozumieć! :))

      Usuń
  2. ale ich dużo! ciekawe jak wyglądaja na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :O piękne kolorki, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś napad na drogerię? :P Skąd? Jak? Gdzie? Kiedy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, od osoby cierpiącej na nadmiar, przez posłańca, do domu, kilka dni temu :D

      Usuń
  5. o jejku. tylko patrzeć i zazdrościć!
    co to za spadek? nie chcesz się podzielić? ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. o maj gat! zaśliniłam monitor! aaaaaaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  8. też chcę taki spadek! :) Szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to ja poprosze o adres do osoby co daki spadek rozdaje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam adresu niestety, sama bym ją jeszcze nocną porą ograbiła z przyjemnością :D

      Usuń
  10. O jacie kręcę!!!! Ale super zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Możesz poszukać nazw tutaj ;) http://www.ainnir.net/opi/index.php

    OdpowiedzUsuń
  12. pozazdrościć, kolorki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko też chcę taki spadek!:D:)śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym chciała dostać tyle lakierów ;) miłego malowania pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię u mnie do napisania 7 faktów o sobie :)

      Usuń
  16. też z chęcią przyjmę taki spadek :D:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Chociaż jednego takiego do zaOPIekowania się bym chciała *.*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...