piątek, 7 września 2012

Spadkowe Love, część pierwsza - OPI w pełnym wymiarze


 Pozwólcie, że przedstawię Wam dziś pełnowymiarowe OPI-ki ze spadkowej paczuchy.
Jak dla mnie to wielkie są te 15ml butle i nie wiem czy kiedykolwiek je zużyję. Do tej pory jeśli kupowałam kolorowe lakiery, to raczej wybierałam te małe, bo przy używaniu raz na rok duże pojemności są zbędne. No ale jak to mówią: darowanemu ko...lakierowi w butlę się nie zagląda :))

 A tak w ogóle, to póki co głównie siedzę i się na nie wszystkie jopię, gdyż pomału uczę się nosić kolorowe pazurrry częściej niż odświęta. Mam już jednego błyskotkowego ulubieńca, który towarzyszy mi od kilku dni, ale o nim wkrótce.

 A tymczasem...


od lewej:
* Show It & Glow It - Holiday Burlesque 2010
* Pamplona Purple - Espana Collection 2009
* The Color to Watch - Swiss Collection 2010



20 komentarzy:

  1. Też mam problem z tym, żeby malować paznokcie częściej niż raz na rak. Najlepsze jest to, że uwielbiam fikuśne wzorki na pazurkach. Niestety sama ich robić nie potrafię. :)
    Z resztą ostatnio stawiam na naturalne kolorki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kilkanaście lat nosiłam akrylowe pazurry, zwykle french. od kolorów stroniłam, bo szybko ścierały się z końcówek plastiku goszczącego na mych dłoniach ;)
      miesiąc temu rozpoczęłam walkę o naturalność i zaczynam lubić kolory na krótszych pazurkach :)

      Usuń
  2. Show It & Glow It jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaaa, pierwszy jest cudny :)))
    Zapraszam także do mnie :) Będę zaszczycona Twoją obecnością :))
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o matulciu, są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolorki, czekam na zdjęcia ich na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne kolory :) najbardziej podoba mi się The Color to Watch :)

    OdpowiedzUsuń
  7. racja buteleczki mogly by byc ciut mniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamplona wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne, uwielbiam wszelkie fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujące kolorki! Ten z brokatem przykuł w szczególności moją uwagę, bo szukam czegoś takiego do sukienki na wesele. Dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kolejnych postach też gościć będą warte zainteresowania świecidełka, więc inspiracji ci u mnie dość :)

      Usuń
  11. Te dwa po lewej to cudaaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jeszcze lakierów z O.P.I

    OdpowiedzUsuń
  13. Westchnę tylko cicho i pójdę sobie zazdrościć gdzieś indziej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...