sobota, 8 września 2012

Spadkowe Love, część druga - mini OPI-ki


Dziś pierwsza część miniaturek OPI - w czerwieniach i różach.
Lakiery mają po 3,75ml pojemności, co mi bardzo odpowiada, bo duże buteleczki wydają mi się niezużywalne ;)

nie udało mi się uchwycić migoczących drobinek w dwóch ostatnich lakierach, może w prezentacji na paznokciach wyjdzie to lepiej ;)

od lewej:
* Sparrow Me the Drama - Pirates of the Caribbean Collection 2011
* Flower to Flower - Summer Flutter Summer 2010
* Dim Sum Plum - Hong Kong Spring/Summer 2010
* Wocka Wocka - Muppets Collection Holiday 2011
*Ali's Big Break - Burlesque Holiday 2010
* Pretty and Privileged - 90210 TV Series Collection



20 komentarzy:

  1. oooch, pierwsze trzy muszą być moje, za pozostałe aż tak bardzo nie będę się bić z Tobą. :D hahaha, piękne spadkowe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, że piękne te róże? :) dwie końcowe czerwienie też pyszne, tylko schrzaniłam swatche i tylko dzięki temu nie pałasz ku nim rządzą posiadania :))

      Usuń
  2. Uwielbiam OPI i w zasadzie tez wole minuiaturki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero je poznaję i nie mam zdania póki co, ale kolory urzekają :)

      Usuń
  3. Wszystkie sa piękne:)))pierwsze trzy są super , ale i czerwienie kuszą:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się pokazać kiedyś te drobinki z czerwonych na paznokciach, wtedy skuszą jeszcze bardziej :))

      Usuń
  4. o ja cię! ale piękne różę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzięłabym Ci je wszystkie, tak mi się podobają! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze trzy mają cudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie są śliczne, zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolorki O.P.I
    zawsze chciałam miec lakiery z tej firmy
    kupiłam na początek jeden, pomarańczowy i się załamałam, trwałość taka sobie, a zmywanie? to dla mnie koszmar. nie wiem czy tylko ja tak trafiłam, ale lakiery są tak napigmentowane że podczas zmywania mam zabarwione wszystko, paznokcie, skórki łączenie z dłonią trzymająca wacik ;)

    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja póki co testowałam jeden, brokatowy, i muszę przyznać, że był mega ciężki do usunięcia - trzymałam nasączone waciki na paznokciach ponad 5 min, żeby pozbyć się wszystkiego ;)

      Usuń
  9. miniaturki to fajna sprawa jeśli chodzi o lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje rozdanie LAKIERÓW OPI :)


    http://vnesia.blogspot.com/2012/09/rozdanie-lakierow-opi.html

    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaaaj, piękne są! <3333

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...