sobota, 24 listopada 2012

MAX FACTOR - Fantasy Fire, czyli lakier zmiennym jest vol.2 :)

Lubię lakiery nieoczywiste.
 Takie które nadają się na dzień i na imprezowy wieczór. Które w zależności od rodzaju światła pokazują swe różne oblicza. 
I taki właśnie jest Fantasy Fire.

cena regularna w Ross - 17,99,-
cena -40% w Ross - 10,80,-

(dużo zdjęć, bo jak zwykle nie mogłam się zdecydować, które wybrać - musicie wybaczyć :))
















Oryginalnie mam białe, trudne do przykrycia, końcówki. Do uzyskania satysfakcjonującego mnie efektu potrzebowałam 4 warstwy lakieru. Na wierzch nałożyłam nabłyszczający top i całość potraktowałam Dry Kwikiem Sally Hansen.

(poniżej jedna warstwa lakieru - końcówki wyglądają jak we frenchu, no nie? )

I co Wy na to? :)


46 komentarzy:

  1. uwielbiam ten lakier:D amm i nigdy nikomu nie oddam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie miałam go w ręku przed chwilą gdy z ogniem w czach szukalam po domu zaginonej szminki loreal ( jestem pewna, ze gdzies sobie jest). Lakier jest sliczny, bajkowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio znalazłam szminkę w Domku Przyrządów Włosowych... szminki to podstępne istoty... :D

      Usuń
  3. Ładnie wygląda, chyba podreptam po niego do rossa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go kupiłam, bo czaiłam się na niego od dłuższego czasu. Miałam jakiegoś Wibosa w koszyku, ale wywaliłam jak tylko zobaczyłam MF. Obłędny, magiczny i fascynujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy odcień, bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ma jego "brata" i pomimo czasem męczenia się z nim piękny jest, ten Twój także cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boziu jaki on piękny! No teraz to już muszę go kupić... zła kobieta z ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten lakier:) Pięknie się prezentuje na ciemnej bazie- spróbuj:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo ładny, ciekawy, taki karnawałowy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. lakier jest super;) prześlicznie wygląda na pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziwny...ale na plus chyba:) i faktycznie na granacie wyglądałby super moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki mam plan właśnie, tylko muszę dorwać jakiś porządnie kryjący granat :)

      Usuń
  12. No nie ma bata juz jest na mojej wish liscie

    OdpowiedzUsuń
  13. O nie- miałam już nic nie kupować w rossmanie, ale teraz muszę mieć ten lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny. Chyba muszę się przejść do rossmana :P

    jestem 600 obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gdybym nie miała n fioletów to pewnie też bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero zaczynam freakować na punkcie lakierów, więc PÓKI CO nic mi się nie powtarza :D

      Usuń
  16. Ładny, ale 4 warstwy są nie na moją cierpliwość, a w zasadzie jej brak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście szybko schnie, więc tragedii nie ma, a następnym razem nałożę go na ciemną bazę, jak radziły dziewczyny wyżej i myślę, ze wtedy wystarczy 1, max 2, warstwy :)

      Usuń
  17. e no, nie wiem. dziwak jakiś, nie widzę go u siebie ;-) a same lakiery z tej serii lubię, dzisiaj nabyłam nudziaka z delikatnym shimmerem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie nęcił jeden nudziak, na szczęście mam jeszcze 3 dni na decyzję o jego adopcji :D

      Usuń
  18. WOW... piękny jest:) Na ciemniej bazie będzie wyglądał cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. FF to kult, tańsza wersja Clarinsa 230. Proponuję go rzucić na jakiś miły kobalcik - dopiero wtedy widać całą jego urodę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, faktycznie podobny :) taki mam plan - przetestować go na niebieskościach i czerwieniach :)

      Usuń
  20. Fajowy żelkuś, chyba przez Ciebie jeszcze raz skocze do rossmana :P

    OdpowiedzUsuń
  21. jest śliczny, tylko właśnie ma wadę w postaci tej przejrzystości. fajnie wygląda jako top na różach i czerwieniach. teraz planuje spróbować na niebieskościach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę testowała na różnych bazach, bo ma chłopak potencjał:D

      Usuń
  22. Kupiłam ostatnio 4 lakiery- nie dam się skusić na kolejny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też dorwałam go na promocji w Rossmannie i właśnie wyladował na pazurach (jako baza - jasny fiolet z Delii). Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  24. mam i bardzo lubię ten lakier :) chociaż zawsze nakładam go na jakąś kryjącą warstwę fioletu, bo bardzo nie lubię u siebie widocznych końcówek. fajnie również wygląda na bieli.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...