sobota, 17 listopada 2012

breathtaking...


(dla jeszcze lepszych wrażeń polecam obejrzeć w HD)

5 komentarzy:

  1. świetna muzyka i obrazy... hmm... w taki sobotni wieczor, jak dzis.. idealna..

    OdpowiedzUsuń
  2. zwariowałam. muzyka piękna uzależniła mnie..ujęcia są niesamowite... !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam Cię za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...