czwartek, 1 listopada 2012

FIRMOOwki na mym nosie :))

Dostałam jakiś czas temu, jak pewnie większość z Was, maila od Antonio z internetowego sklepu optycznego FIRMOO. Wahałam się parę dni czy podjąć współpracę, bo na wiosnę robiłam sobie nowe patrzałki, a poza tym - okulary kupowane przez internet? bez mierzenia? to chyba nie może się udać...

Ale ostatecznie ciekawość zwyciężyła :))


Okulary, które robiłam na wiosnę są z "lupką", czyli takie typowo do pracy/lapka/książki. A, że zdarza mi się coraz częściej, mimo niewielkiej wady (LO -0,5, PO -0,75) nie widzieć jaki tramwaj nadjeżdża :D to postanowiłam w Firmoo zamówić okulary do chodzenia. Receptę miałam aktualną, więc wizyta w gabinecie nie była konieczna. Wybrałam okulary delikatne, bezramkowe, bo takie w grubych plastikowych oprawkach już mam, zapisałam odpowiednie parametry, odesłałam wypełniony formularz zamówienia i po 4 czy 5 dniach okulary zostały mi dostarczone FedEx'em, ekspresową przesyłką.

Model moich okularów to:
#OMJ242


I choć znałam z Waszych opisów zawartość koperty, to i tak byłam pod wrażaniem. Materiału z jakiego okulary zostały wykonane, porządnego futerału, dokładności i dbałości o każdy szczegół.
 Urzekł mnie śrubokręcik i zapasowe mini-śrubki :))


FIRMOOwki na mym nosie leżą cudnie, są lekkie i, co najważniejsze, widzę w nich numer nadjeżdżającego tramwaju oraz nie mrużę ślepi próbując rozpoznać znajomych na ulicy :D

 
A tak prezentują się na mym licu :)


Każda nowa osoba, która zechce przeżyć swój pierwszy raz z okularami Firmoo, dostanie je za darmo, pokrywając jedynie koszt przesyłki do PL - niecałe $19. Uważam, że to świetna okazja, biorąc pod uwagę kosmiczne ceny okularów w naszych salonach optycznych...


***

Skusiłyście się na okulary od Firmoo?
Rzućcie linkami, może Waszych jeszcze nie widziałam, a jestem ciekawa jakie wybrałyście :)


8 komentarzy:

  1. Musze tylko załatwić receptę, już mam upatrzony model :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, prawie że nie widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wybrałam przeciwsłoneczne :) Twoje są bardzo ładne i pasują Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz w tym modelu od Firmoo:)ja się nie skusiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są, też się nad nimi zastanawiałam, ale ostatecznie wybrałam inne, z częściową ramką :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...