poniedziałek, 17 września 2012

morze na paznokcjach, czyli: OPI - Catch Me in Your Net - Summer Flutter Summer 2010


Dzisiaj niebiesko-zielonkawa migotka (czy tylko mnie w niektórych ujęciach ten kolor i błysk kojarzą się z ogonem syreny? :) ). Lakier bardzo mi się podoba, tak bardzo, że nie umiałam wybrać mniejszej ilości zdjęć :))










 ***

 A po sfotografowaniu Catch Me... maznęłam sobie serdeczny paluch Alicją, która tak wam się spodobała na zdjęciu grupowym. :)





Oczywiście gryzła mi się tu Alicja z pozostałymi paznokciami szaleńczo, więc pożegnałyśmy się na czas noszenia Catch..., ale ja do niej jeszcze wrócę! :)

19 komentarzy:

  1. Śliczny kolor mam podobny jeśli nie identyczny z Essence, który nazywa się Choose Me!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie o tym samym pomyslałam... tez mam Choose Me i jest identyczny...

      Usuń
    2. i jest identyczny jak Orly Halley' Comet :)

      Usuń
    3. ha, faktycznie identyczna :)))
      fajnie wiedzieć, że jest jakaś alternatywa jeśli któregoś koloru nie można gdzieś dorwać :)

      Usuń
  2. Myślałam o nim i jak tak patrzę na twoje zdjęcia to dochodzę do wniosku, że jednak muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękny jest :) zerknij na to co dziewczyny pisały w komentarzach powyżej - tamte lakiery są bardzo podobne, jeśli nie jednakowe :)

      Usuń
  3. jest cudowny! gdybyś kiedyś chciała się wymienić - daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdania nie zmieniam- Alicja jest super:) Syreni ogon też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Catch piękniejszy niż Alicja- sto razy piękniejszy! Rzeczywiście może kojarzyć się z ogonem syreny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie moglabym nosic takich blyskotek :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny :) Ślicznie błyszczy, idealny na wieczorne wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...