poniedziałek, 5 grudnia 2011

CATRICE Big City Life - paleta do makijażu - BERLIN --- swatche + makijaże


Przy opisywaniu palety Londyńskiej - KLIK - chyba przedstawiłam chyba wszystkie moje przemyślenia na temat tej limitowanki. Paleta Berlińska jest wg mnie cieplejsza, bardziej jesienna, chociaż przy odpowiednim połączeniu spokojnie stworzymy też makijaż w chłodnej tonacji.


Wszystkie swatche robiłam na bazie ArtDeco.
Zwróćcie uwagę jak zmieniają się kolory cieni w różnym świetle :)


No i na koniec maczki berlińskie :)


- podkład - Missha M PC #21
- puder - Guerlain Meteorites - Teint Dore
- róż - Berlin - Unter Den Linden 
- cienie - Berlin - Am Alex, Berlin Wall, Checkpoit Charlie
- błyszczyk Inglot Sleeks - 56


- podkład - j.w.
- puder - Guerlain Meteorites - Teint Rose
- róż - Siegessaule
- cienie - Berlin - Brandenburgen Tor, Berlin Wall, Checkpoit Charlie, Ku'Damm
- błyszczyk - Essence - on your gracile tiptoe

8 komentarzy:

  1. opakowanie jest przepiekne, odienie tez niczego sobie,

    OdpowiedzUsuń
  2. to juz bardziej moje kolorki:)a makijaz piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Granat, fiolet i złoto przepiękne! Makijaże bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta paletka, a ostatni makijaż jest uroczy! :)

    P.S. Dodaję Cię do obserwowanych, bo podoba mi się Twój blog. Bardzo się ucieszę, jeśli też mnie odwiedzisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobały mi się obie paletki z tej limitki, chyba bardziej jednak chłodniejsza. Nie kupiłam ich tylko ze względu na ilośc cieni które mam....

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie widziałam paletki na wyprzedaży i powiem szczerze, że zastanawiałam się na Berlinem a teraz wezmę ... obie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tą paletkę. Dzięki merczens. Ma piękne kolory. :]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...