niedziela, 24 czerwca 2012

GUERLAIN METEORITES summer 2012 - Emilio Pucci PERLES D'AZUR, czyli dużo kulasowych zdjęć + makijaż :))


Temat zakupu przeze mnie letnich kulasów omówiłyśmy pod wczorajszym postem :D a dzisiaj czas na zdjęcia, gdyż Emilka Pućkowa jest wybitnie fotogeniczna :))) Enjoy!








pyłek wymieciony z dna puszki, duuużo pyłku :)

cena w Sephorze: 219zł


podkład Givenchy Photo Perfexion Light - 04
puder Guerlain Meteorites Pressed 02 + Emilio Pucci Perles d'Azur
pigment Inglot - 181, cień Inglot - ds 467+matte353
cień Lucy Minerals - royal purple
tusz Lancome Doll Eyes
kredka Bourjois khal&contour - black
róż Essence Marble Mania - swirlpool
szminko-błyszczyk Celia - 603

36 komentarzy:

  1. oho, pewnie, ze i ja zazdroszcze! sliczne sa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może Krzykli uda się upolować je dla Ciebie :))

      Usuń
  2. ładne te kuleczki, nawet bardzo. Cieszą oko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Serce zabiło mi mocniej.. :P
    (śliczna jesteś ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu kusisz:P
    No bardzo fotogeniczna Emila, aż mam ochotę je dotknąć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kulasy mają to do siebie, że kusząco wychodzą na zdjęciach :D

      Usuń
  5. piękne kolorki tych kuleczek :) bardzo ładny efekt dają razem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach zazdroszczę Ci tych kuleczek :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są.. nie wiem czy nie popełniłam błędu - byłam na bezcłówce, znalazłam pućki za 32 funciaki, ale stwierdziłam - nieee, mam klasyczne meteorki 02 i 2 opakowania to za dużo :/. A teraz o nich myślę i myślę.. :/ GRR
    Pięknie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jeszcze gdzieś je dorwiesz, kto wie, albo zleć komuś zakupy dla spokoju ducha :)
      ja wiem, że gdybym bez nich wyszła ze sklepu, to miałabym myślówkę nie lada ;)
      dzięki! :)

      Usuń
  8. dosłownie jestem chora na ich punkcie...

    OdpowiedzUsuń
  9. ahh tylko pomarzyć teraz o tym mogę *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kuleczki są świetne! jak byłam w Guerlain w Gdyni na zabiegach na cerę to dostałam próbkę ich kremu(cudeńko!) oraz meteorytki. Ahhh ale cena ich produktów powala:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, raz na jakiś czas można, zwłaszcza w czasie zniżek :)

      Usuń
  11. Emilka Pućkowa :D
    Kopernik też była kobietą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiadomo! przecież kulasy są całkowicie niemęskie :D

      Usuń
  12. ajj to co te kosmetyki robią z Twoja cerą - cuda!

    OdpowiedzUsuń
  13. matko, chciałabym takie! niestety nie mam dostępu do G. poza tym brak kasy doskwiera.;o

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuleczki są piękne, ale z Ciebie też jest śliczna kobieta Malowajko! Chyba pierwszy raz widzę Cię w całej okazałości, albo coś mi umknęło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne sa...szkoda ze nie sa w regularnej sprzedazy bo ja chce miec jedne kulki i chcialabym wlasnie te..jeżeli chcialabys się uch pozbyc pomysl oo mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. są piękne i cudowne ale ta cena- boli

    OdpowiedzUsuń
  17. Cud miód i orzeszki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnemu we wszystkim ładnie :D
    ja twarda jestem i ich nie chcę (tak sobie tylko tłumaczę, bo są już nie do zdobycia :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślałam że słuch już po nich zaginął, ale okazało się, że w odległej od centrum Sephorze cuda się zdarzają :D

      Usuń
    2. nawet mi nie mów, właśnie zobaczyłam, że u mnie w sklepie on line jeszcze są :P hyhy

      Usuń
    3. no i widzisz, to musi być znak, że chcą być Twoje! :D

      Usuń
  19. ale czemu one w Polsce takie drogie :|

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...