sobota, 24 września 2011

STILA oil-free sheer color tinted moisturizer spf 30 / beztłuszczowy nawilżający krem tonujący - 01 medium --- recenzja & swatche



Na ten produkt trafiłam przypadkiem, buszując po Allegro, no i jako że podkładów nigdy dość, a Stila jest fajną firmą, to natychmiast postanowiłam, że będzie mój :)

Na stronie producenta w promocji kosztuje $16.


Konsystencja kremu jest dość treściwa, ale rozprowadzenie go na buzi nie stanowi żadnego problemu, krem idealnie wtapia się w skórę, nie smuży, nie rozmazuje się. Testowałam nakładanie go palcami i flat topem z Lancrone - w obu przypadkach aplikacja jest łatwa, lekka i przyjemna :)

światło chłodne
światło ciepłe
Trochę obawiałam się, czy kolor, który licytuję nie będzie zbyt ciemny, ale na szczęście okazał się strzałem w dziesiątkę :) W pierwszym momencie wydaje się chłodnym odcieniem, jednak po chwili ociepla się i stapia ze skórą.




Nie ma mocnego krycia, jest lekki w noszeniu, w ogóle nie czuję go na twarzy. Polecam cerom mieszanym z czystym sumieniem :)

Dość ciężko się go wyciska z tuby, która jest zrobiona z grubego plastiku. Trzeba troszkę siły, żeby wydobyć satysfakcjonującą porcję kosmetyku. Ale nie jest to dla mnie minusem - wolę wycisnąć mniej i ewentualnie dołożyć niż więcej i zmarnować podkład :)

Jak dla mnie - bardzo fajny produkt. Cieszę, że go poznałam :)

A jak wygląda na buzi możecie zobaczyć w tym makijażu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...