czwartek, 23 czerwca 2011

--- MAYBELLINE Dream Touch Blush - róż do policzków 05 Mauve --- recenzja & swatche








+ poręczne, wygodne opakowanie - bardzo lubię te masywne słoiczki Maybelline :)
+ cudna kremowa konsystencja
+ nasycony kolor
+ wystarczy naprawdę odrobina na palcu by wyczarować cudne poliki :) trudno z nim przesadzić - dowolność rozcierania/stopniowania
+ doskonale sprawdza się na tylko nakremowaną buźkę lub na moje ukochane kremy bb - szukałam różu który można stosować na "mokrą" twarz :)
 + cena promocyjna to niecałe 27 (bez promocji około 33-35zł)

2 komentarze:

  1. Szykuję się na ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam fazę na te róże... ale ciągle się zastanawiam bo słyszałam głosy, że średnio trwały jest. A Ty co o nim sądzisz?

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :) (małe rozdanie też jest)
    http://into-makeup-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...