poniedziałek, 20 czerwca 2011

--- THE FACE SHOP - BLACK HEAD Nose Clay Mask - maseczka peel-off oczyszczająca pory - TYLKO DLA OSÓB O MOCNYCH NERWACH :)) --- recenzja

konsystencja maseczki jest mocno klejąco-ciągnąca, zapach nie jest męczący 



przed nałożeniem zmyłam twarz micelkiem Biodermy i zrobiłam 5 min. parówkę


nałożyłam maskę szpatułką na strategiczne miejsca
krzywiąc się sprawdzałam czy już wyschła :)) (u mnie trwało to ok. 15-20min)
strategiczne miejsca po ściągnięciu maseczki są matowe, bez nadmiaru sebum
natomiast na maseczce możemy zaobserwować różne obrzydliwe ciekawostki :))


Póki co opinii o maseczce nie mam wyrobionej w 100% - robiłam ją dopiero jeden raz - w tym tygodniu mam zamiar powtórzyć zabieg, tym razem planuję dłuższą parówkę i cieńszą warstwę kleju :) 
Dość ciężko odrywała się od skóry, jednak coś z niej wyszarpała, więc mimo bólu absolutnie nie rzucę jej w kąt ;)

cena - około 30zł na Allegro

3 komentarze:

  1. ajjj lubie takie obrzydlistwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa rzecz.. od dawna szukam czegoś co dobrze oczyści mi nos, i brodę, może się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście fajnie ściągnięte pory :D właśnie ją zamówiłam - przekonałaś mnie, bo miałam dylemat ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...