środa, 11 maja 2011

GUERLAIN METEORITES Teint Rose 01







 







+ piękny fiołkowy zapach
+ porządna i cudna puszka
+ duża pojemność - około 70 kulek starcza na wieki
- kule są dość twarde, przez co ciężkie w nabieraniu wystarczającej ilości pudru na pędzel (mój patent jest taki, że przed użyciem odwracam puchę do góry dnem, aby pyłek znalazł się na wierzchu, następne delikatnie wracam do pozycji wyjściowej i po otwarciu opakowaniu mam porcję gotową do nałożeniu na twarz :))
+ służą mi jako przepiękny delikatny rozświetlacz na całą buzię - nie zauważam spektakularnego "blurowego" efektu, o którym tyle się mowi, jednak uważam je za całkiem przyzwoity puderek wykończeniowy
- wysoka cena - bez promocji w Sephorze 205zł, ja moje Meteorytki kupuję zwykle w czasie 15-20% zniżek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...