środa, 11 maja 2011

GUERLAIN METEORITES Perles D'Or - edycja limitowana zima 2010



moje "pszczółki" po małej modyfikacji :)
















































+ piękny fiołkowy zapach
+ piękna limitowana puszka z pszczołą
+ duża pojemność - około 70 kulek starcza na wieki
- kule są dość twarde, przez co ciężkie w nabieraniu wystarczającej ilości pudru na pędzel (mój patent jest taki, że przed użyciem odwracam puchę do góry dnem, aby pyłek znalazł się na wierzchu, następne delikatnie wracam do pozycji wyjściowej i po otwarciu opakowaniu mam porcję gotową do nałożeniu na twarz :))
- zmodyfikowałam kolory kul w puszcze, by były mi przydatne - wyjęłam kule fioletowe, dołożyłam kilka złotych i bezowych, większość stanowią matowe i błyszczące róże co pozwoliło moim pszczółkom stać się cudnym rozświetlającym codziennym różem :) 
- wysoka cena - bez promocji w Sephorze 209zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...