sobota, 12 stycznia 2013

MAC Double Future 2 dla WOŚP :)


Jutro 21. finał. 
Nie wierzę, że jestem już tak wiekowa, że pamiętam pierwszy:)))
 I szał związany z serduszkami, gdy chciało się ich zdobyć jak najwięcej w celu wręczenia lub ukradkowego naklejenia na plecach chłopakowi, który nam się podobał, hah:)))

Wrzuciłam przed chwilą na Allegro paletkę cieni, prawie dziewiczą - wpomożmy wspólnie czyjeś potrzebujące Dzieciaki albo Dziadziusiów i Babcie, choćby grosikiem.


ZAPRASZAM DO LICYTACJI!
:)

11 komentarzy:

  1. Nie no, szał :) Nie dość, że piękna, zdolna, to jeszcze z wielkim sercem...co robisz w następny piątkowy wieczór? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się zarumieniłam się! :D
      w ramach podziękowania za Twe miłe słowa pragnę w następny piątkowy wieczór przykleić Ci serduszka gdzie tylko będziesz chciała... ;> :D

      Usuń
    2. oooooooooooo kurczę. it's gettin' hot in here! :D

      Usuń
    3. uhh... a bo jakoś tak mię poniosło:)))

      Usuń
  2. woooow pamietasz pierwszy WOŚP :D? ale amsa ;)) kuuurcze nawte nie ogarnelam ze to jzu jutro ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ciężko nie pamiętać, miałam wtedy 12 lat :D

      Usuń
  3. Ja nie mam prawa pamiętać ;PPP Ale bardzo fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...