sobota, 10 marca 2012

wzywam wiosnę, czyli bratkowe oko na dziko :)))


Po namalowaniu tego oka wahałam się przez chwilę, czy wyszedł mi storczyk czy bratek, ale ostatecznie jednak skłaniam się ku - lekko wyblakłemu, ale jednak - bratkowi :D

 zdjęcie pochodzi ze strony: http://galeria-kwiatow.com/

 A więc - bratkowo mi! - zapraszam :))



wybaczcie poszarpaną kreskę - jestem wybitnym gamoniem w tej kwestii :D

 
Wrzucam Wam jeszcze listę kosmetyków i lecę pakować się na rolletic. To będzie nasz (mój i koleżanki) 4 raz i mam nadzieję, że po dzisiejszym rolowaniu nie będziemy już obolałe, bo przed nami jeszcze 28 masaży :D 
Korzystałyście kiedyś z tych rollujących narzędzi tortur? :))

podkład - Rimmel Match Perfection - ivory
puder - Guerlain Meteorites Compact - teint beige
róż - Inglot - 59
błyszczyk - Essence - i like cotton candy
eyeliner w żelu - Essence
cienie - Inglot - matrix 825, Lucy Minerals - royal purple, LaurEss - bombshell, Coastal Scents - very coral, EDM - net surfing, rock anthem
tusz - Estee Lauder - sumptuous bold

28 komentarzy:

  1. Wspaniała inspiracja i piękne wykonanie! Bardzo mi się podoba :)
    Ajko, przywołujesz wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co przywołałam wichury nad Trójmiasto, ale może w końcu się uda :D
      dziękuję! :)

      Usuń
  2. Cudowny :) Tylko patrzeć, jak wiosna się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Świetne połączenie kolorów.Chociaż nie lubię zółci na powiekach to tutaj pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      ja też niekoniecznie bym sam żółty cień nosiła, chociaż kto mnie tam wie ;), ale z połączeniu z wszelkimi fioletami bardzo mi się podoba :))

      Usuń
  4. ja w pierwszym momencie pomyslałam o skrzydłach motyla :] pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory i świetnie Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż :) faktycznie czuć wiosnę i widać bratki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bratek :) Piękny makijaż, świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę, że po takim makijażu wiosna się zreflektuje i przyjdzie już jutro :)
    wygląda na oku jak płatek bratka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczy makijaz i faktycznie taki wiosenny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowo:) Teraz wiosna nie ma wyjścia, musi przyjść!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne skorzystanie z inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorki super ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo! Mam nadzieję, że wiosna się skusi Twoim makijażem i przybędzie wreszcie w pełnej krasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam taką nadzieję! dziś niby już mocno słonecznie, ale wiatrzysko jakieś wściekłe, więc albo przywieje tę wiosnę, albo będę musiała jeszcze coś zmalować na zachętę :D

      Usuń
  14. Przyznam, ze pomimo tego, że ten styl nakładania cieni do mnie nie przemawia (mam na myśli małe rozmycie granicy) to jest pięknie :) Identycznie jak ten bratek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no koniec końców z domu tak nie wyszłam - zwłaszcza, że leciałam sie rollować :D - ale jako, że to inspiracja kwiatkiem to musiało być wyraźnie :))

      Usuń
  15. o Matylko ma ja też tak chcę!

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję Wam pięknie za wyrazy uznania dla mojej twórczości! :)))) :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Te wszystkie kolory pięknie się komponują :) jest tak wiosennie, a nawet trochę bajkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie piękny bratek :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...