niedziela, 7 października 2012

smakołyki ze SmykuSmykowej fabryki :))


W piątek odebrałam moje pierwsze zamówienie od Patrycji vel SmykuSmyk. Już w drodze powrotnej z poczty rozszarpałam karton i wąchałam, wąchałam, wąąąchaaałaaaam...

Co tu dużo pisać - żałujcie, że przez monitor nie możecie poczuć zapachu tych waniliowo-pomarańczowych babeczek do ciała :))) 



 Zwróćcie uwagę na dziurki w kształcie motylków - skradły moje serce :))


 Patrycja dorzuciła mi do paczki próbkę kokosowej soli do kąpieli :)


Babeczka do ciała jest już lekko zjechana, bo nie mogę przestać się nią miziać, balsam do ust stoi na wyciągnięcie reki, żeby co i rusz sztachnąć się wanilką, a po soli zostało już tylko wspomnienie.
Uwielbiam tak smakowicie pachnące kosmetyki i kompletnie nie umiem ich oszczędzać :D

Korzystałyście już ze SmykuSmykowego formularza zamówień

***
pe.es. Patrycja organizuje rozdanie w którym można zgarnąć różne pyszności - [KLIK!] - oczywiście zabraniam wam wysyłać zgłoszenia! ;D

***

pe.es.drugie. ja i mój blog znaleźliśmy się wśród 150 najpopularniejszych blogów kosmetycznych wg RANKINGU EM - zajmujemy miejsce w Brązowej Pięćdziesiątce! :)))
to Wasza zasługa, dziękuję! :)))




19 komentarzy:

  1. aaaa też zamówiłam, nie mogę się doczekać przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kiedyś wygrałam w jakimś rozdaniu Smykowe smakołyki :) Cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ smakołyki!:)aż chciałoby sie je zjeść:))) gratuluję Ci bardzo tej brązowej pięćdziesiątki!:) ja jeszcze poczekam na miejsce w takim rankingu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) spoooko, na każdy blog przyjdzie pora :))

      Usuń
  4. Już sobie wyobrażam,jak muszą obłędnie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam parę cudeniek, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej cudowne.Niemal czuję ten zapach. Coś wspaniałego i jak wygląda :)

    zapraszam na mariposabeautyblog.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi super, pewnie chciałoby się zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm kusisz nas :) Myślałam już nad kupnem takich smakołyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie przygotowana paczuszka i jaka zawartość *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam SmykuSmyka.. Jej blog jest genialny !!! Mam nadzieję, że niedługo sama wypróbuję jej cudowne wyroby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmmm... Uwielbiam zapachowe kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Już patrząc na same zdjęcia ma się ochotę je schrupać;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...