poniedziałek, 17 marca 2014

wodzenie na pokuszenie, czyli Colour Alike z colorowo.pl


Podejrzewam, że mój post będzie jednym z pierdyliarda chwalipięckich wpisów, które pojawią się dziś lub w nadchodzących dniach, a dotyczyć będą zamówień z colorowo.pl. Colorowo uszczęśliwiło nas bowiem niemałymi zniżkami z okazji kobiecego święta. Na profilu firmy można było przeczytać, że zamówienia przeszły ich najśmielsze oczekiwania. Nie zdziwiło mnie zatem, że mimo opłaty za przesyłkę priorytetową lakiery doleciały do mnie dopiero dziś, czyli w 6 dniu roboczym od złożenia zamówienia. Bardziej zaskoczona jestem brakiem jednej pozycji, bo emalii kliknęłam 6, a dostałam 5, mimo, że na paragonie jak byk stoi sześć sztuk. Ale nic to, mail do colorowo w tej sprawie już poleciał, liczę więc, że wkrótce dowiem się co z brakującą sztuką.

A tymczasem moje nabytki - nikogo chyba nie zdziwiło, że większość to błyskotki?...




Zaraz biorę się za porównanie holo topu od CA z holographic hero od Gosha, bo jak tak stoją obok siebie to wyglądają identycznie. Chociaż już widzę, że top jest rzadszy, przez co zapewne delikatnie kryjący.


A Wam kliknęło się coś w czasie tej promocji? Rzućcie linkami do Waszych chwalipięckich postów!

30 komentarzy:

  1. Kolory ładne, ale hm... Jakoś tak nie skradły mi serca, o! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze jak sroka lecę na błyskotki, ale domyślam się, że niewiele osób podziela moje wariactwo:))

      Usuń
    2. ja też mam te srocze zapędy, więc twój wybór mocno trafia w moje gusta :)

      Usuń
  2. Ten żółty powala kolorem :D tyle słońca nagle wokół :D
    A holo top nie jest kryjący ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółty jest petarda, faktycznie:)
      na bazie kryje fajnie, efekt jest całkiem mocny, spodziewałam się czegoś delikatniejszego, a tu przy dwóch warstwach prawie całkowite krycie:))

      Usuń
  3. Chętnie zobaczę żółtka na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółtka i turkus wykorzystam raczej do zdobień, bo średnio widzę moje paznokcie w takich kolorach, no ale może się przekonam:)

      Usuń
  4. Ja też, ja też! uwielbiam błyskotki - ale o tym sklepie dowiedziałam się właśnie przed chwilą od Ciebie;) strasznie do tyłu jestem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ich znałam z blogów dziewczyn, które chyba z nimi współpracują. natomiast sama pierwszy raz zamawiałam:)

      Usuń
  5. mam chęć na te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zamówienie zrobiłaś, ale faktycznie długo kazali czekać na paczuszkę. Musieli mieć naprawdę baaardzo dużo zamówień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieli ponoć więcej niż na święta:) to w sumie nie powinno być usprawiedliwieniem, no ale cóż zrobić.

      Usuń
  7. Ja też się skusiłam na zakupy na colorowo, ale paczka jeszcze do mnie nie dotarła :( Ja z kolei błyskotek żadnych nie nabyłam :) Za to niestety colorowo zarobiło u mnie minus, bo ja rozumiem natłok zamówień natłokiem zamówień, ale albo trzeba było ostrzec o możliwości takiej sytuacji, albo się lepiej do akcji przygotować i nająć dodatkowe ręce do pomocy, albo chociaż za zaistniałą sytuację przeprosić... a tak to colorowo na fanpageu tylko się cieszy ilością zamówień i tym, że paczki z soboty zostaną wysłane w piątek/poniedziałek tydzień później, i ani pół słowa przepraszam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też mnie to lekko zirytowało muszę przyznać, że płacenie prawie dychę za przesyłkę nie przełożyło się na tempo dostawy. no i tak jak mówisz - robiąc taką akcję obniżkową trzeba być przygotowanym na nawał pracy i na przykład sięgnąć po dodatkową pomoc.
      u mnie dodatkowo wystąpił brak w zamówieniu, ale odpowiedz na maila dostałam prawie natychmiast, przeproszono i obiecano mi dosłanie brakującej sztuki.
      no zobaczymy.

      Usuń
  8. dzień 6 a ja nadal ich nie mam : c ale czekam dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu dojdą, trzeba być dobrej myśli - szkoda tylko, że płacenie nawet prawie 10zł za przesyłkę nie przełożyło się nijak na tempo dostawy

      Usuń
  9. Jaki ładny ten błękit <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest taki turkus bardziej, ale zawsze mam problem, żeby uchwycić tego typu odcienie na zdjęciach:)

      Usuń
  10. Oprócz żółtego wszystkie bym przytuliła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja żółtka i turkusu będę używała najpewniej do zdobień, bo do całych paznokci w takich kolorach nie mogę się przekonać za bardzo:)

      Usuń
  11. I ja się skusiłam.. Podobnie jak Ty wzięłam holo top coat no i dwie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne. Ja nie wiedziałam o promocji, więc nic mi się nie kliknęło ;) Chętnie poczytam jak się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kolory są świetne! :)
    Zapraszam na mój konkurs:)
    http://mypaintedmugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Żółty przepiękny ! <3 żałuję że nie zamówiłam nic wtedy, a teraz lecę poszukać tego słonecznego cuda u nich na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj faktycznie kusisz. Mi sie marzą lakiery Color Alike, jak bede kupować to wiem, że na pewno kilka na raz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne lakiery :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie : http://uaady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...