piątek, 6 grudnia 2013

Season of Peace


Kocham zimę.

Śnieżyce, wichury i zimowe sztormy.
Niskie ostre słońce, chwiejące się od białego ciężaru drzewa i zamarznięte morze.
Puchate swetry, ciepłe koce, migotanie świec. Tę otulającą przytulność.
Uwielbiam jak powietrze pachnie mrozem, zwiastując nadchodzący śnieg.
Znacie to? Ja zawsze mówię, że pachnie śniegiem i ogniskiem.


Te wszystkie aromaty znalazłam w Season of Peace od Yankee Candle.






Co pisze o nim producent?
Zimowy spokojny zapach z nowej kolekcji Yankee Candle. Połączenie nut bergamotki, mięty pieprzowej,ylang ylang, patchouli zwieńczone ziarnami wanilii, drzewem cedrowym i piżmem.


Ja nie wiem, ja się nie znam, ja w tym słoju czuję po prostu zimę :)

Świecę palę od dwóch tygodni i od tamtej pory marzę, zaklinam i wreszcie mam!
Mam śnieg!
Można ubrać kurtę z niedźwiedzia i dać się ponieść wichurze;)







Pięknego weekendu Wam życzę!



7 komentarzy:

  1. Chętnie bym ją wypróbowała. Na pewno mnie zachęciłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zimy nienawidzę więc zdecydowanie nie dla mnie. Teraz potrzebuję rozgrzewających zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie! W Warszawie zimy nie lubię i dla mnie śnieg mógłby być tylko w Wigilię, ale w górach ubóstwiam. Ciekawa jestem czy ten zapach przeniósłby mnie do Zakopanego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam sobie ten wosk na DDD... i chyba na niego czekam najbardziej. Mam nadzieję, że dobrze oddaje klimat zimy, bo chcę załączyć do niego chłodną muzykę i cieszyć się lekturą Gry o tron ("Winter is coming" i podobne, trochę surowe klimaty).

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś bałam sie tego zapachu, ale chyba jednak sie skuszę- musze miec dla odmiany coś świeżego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj od rana paliłam ten wosk i jestem w szoku jaki ładny zapaszek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak pachną. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...