poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Alicja w Krainie Czarów, czyli dwa słowa prywaty:)


Tym, którzy nie porzucili malowajkowego bloga w okresie bezpostowym, natentychmiast śpieszę donieść o przyczynach abs(tyn)encji mej. Otóż.

Wyobraźcie sobie, że byłam ostatnio w ciąży.
Dokładnie do 25 marca sobie byłam.
I tegoż właśnie dnia - marca dwudziestego piątego, szóstego prawie, bo godzina była późna - zjawiła się niespodzianie Ona. Ponad dwa tygodnie przed zapowiedzianym terminem. Co było właściwie całkowicie zrozumiałe, bo któż o zdrowych zmysłach życzyłby sobie zostać dzieckiem smoleńskim?...

No i, gdy tylko Tatulek Kochany wybył na mecz drużyny swej, umiłowanej, biało-zielonej, o godzinie za pięć ósma wieczorem, Ona postanowiła odkręcić wodę, zalać nową merbauową podłogę w łazience i zapukać z wewnętrza mego z prośbą o wypuszczenie. Tatul na mecz nie doszedł, a Ją wypuszczono trzy godziny później, dziesięć minut po dwudziestej trzeciej, cięciem cesarskim. Gdyż jak na leniwe - po mamuni - stworzenie przystało, dziewczę nasze nie zdecydowało się na odwrócenie i do końca bujało głową w obłokach, tzn. pod żebrami. A światu dobitnie pokazała w której części ciała go ma.

Państwo pozwolą, że przedstawię: nasza córka - Alicja!


Ci, którzy śledzą mnie na Instagramie, mieli nieprawdopodobne szczęście widzieć także Jej wózek! Więc jeśli macie ochotę do nich dołączyć - wpadajcie do nas!


ps. LOVE ALUT NA WSKROŚ! ♥♥♥♥♥


43 komentarze:

  1. Haha cudowna jest, moje gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! al się uśmiałam z opisu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje!
    przede wszystkim dużo zdrówka dla Młodej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to życzę, żebyście faktycznie mieli z Nią Krainę Czarów :) I dużo zdrówka dla Alicji! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację :D Prześliczna małą Alicja :D Niech zdrowo rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jest cudowna ;D gratuluje i zycze Wam duzo zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję córki i mam nadzieję, że zdrowie będzie jej dopisywało:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna Alicja, zdrówka dla Ciebie i ślicznej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, niech rośnie jak na drożdżach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!
    śliczna jest
    :-)

    zdrowia obu Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodzinka z niej:) Dużo zdrowia i gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje :] i podglądam na @instagramie

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje!
    Prześliczna córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Wspaniała nowina :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje:) przepiękne imię:) niech zdrowo rośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie to opisałaś:) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądam na instagramie, więc Alę już poznałam :) Ostatnio foto na wskroś piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na Insta śledzę i jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podglądam sobie od tych kilkunastu dni Alę na Instagramie i serdecznie gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ogromne gratulacje ;) ale niespodzianka ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super! Zdrowia dla calej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodziutka! A Ty taka tajemnicza, że poważnie zdziwiłam się, że masz maleństwo na insta:P Gratuluję i zdrówka dla Was dwóch, a nawet i dla Tatusia:p

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla mamusi i tatusia! :) Prześliczna jest Wasza Alicja! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogromne gratulacje dla Mamusi i dużo zdrówka dla małej Kruszynki :) Cóż za urodziwa dziewczynka <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna, gratulacje i dużo zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna :) gratulacje i zdróweczka, a opis super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję tej słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dziecię przepiękne, te usteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje. Słodziak Mały :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeeeej, moje gratulacje! :) Jaka słodka!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje Kochana, wiem jakie szczęście Cię spotkało bo sama 10 miesięcy temu wypuściłam (a raczej wyrzuciłam bo do samego końca mój mały Fifi nie chciał wyjść i lekarze musieli go wykurzyć oksytocynom) na świat syna. Teraz pozostaje życzyć dużo szczęścia radości i zdrówka dla całej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rozbawiłaś mnie tą notką :D Gratulowałam już na Insta, gratuluję raz jeszcze i życzę Wam obojgu duuuuużo wytrwałości i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczności :)) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  34. jejku, jakie cudowne opowiadanko! gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje! Prześliczna jest! :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...